за
Джессіка Бальцерсен
Опубліковано на
28 жовт. 2024 р
Зміст
Навіщо мені автоматизувати формування потенційних клієнтів і управління продажами?
Як автоматизувати управління продажами та збільшити кількість потенційних клієнтів
Топ інструментів для автоматизації управління продажами
Висновок
Вам потрібні продажі, щоб заробляти гроші, але вам потрібні потенційні клієнти, щоб приносити продажі. Так воно починається.
У B2B маркетингу залучення потенційних клієнтів є ключовим фактором збільшення продажів . Разом вони допомагають визначити потенційних клієнтів, налагодити стосунки та збільшити дохід.
Але керуючи обома, ви можете відчувати себе в нескінченному циклі пошуку потенційних клієнтів і спроб укласти угоди.
На щастя, існує безліч різних стратегій і програмних платформ, які можна використовувати для автоматизації процесу продажів. Давай заскочимо.
Навіщо мені автоматизувати формування Оновлений список номерів телефонів у всьому світі за 2024 рік потенційних клієнтів і управління продажами?
Ми почнемо з кількох коротких визначень. Генерація потенційних клієнтів – це процес залучення та перетворення потенційних клієнтів на потенційних клієнтів. Це основа будь-якого бізнесу. Немає потенційних клієнтів = немає продажів.
Управління продажами – це (як ви вже здогадалися) процес управління продажами, як відстеження потенційних клієнтів і підтримка плавних стосунків від потенційного клієнта до клієнта.
Зрештою, формування потенційних клієнтів і управління продажами визначають успіх і масштабованість вашого бізнесу .
Автоматизуючи формування потенційних клієнтів і керування продажами за допомогою таких речей, як захоплення потенційних клієнтів, подальші дії та звітування, ви зможете краще розставляти пріоритети потенційним клієнтам, знаходячи та залучаючи до них якісних потенційних клієнтів.
Як автоматизувати управління продажами та збільшити кількість потенційних клієнтів
Автоматизація вашого циклу продажів швидко пришвидшить ваші процеси, щоб ви могли масштабувати та конвертувати тих високоякісних потенційних клієнтів, про які ви завжди мріяли. Але як насправді перевести управління продажами на автопілот?
1. Автоматизуйте захоплення свинцю
Якщо вам потрібні клієнти, ви повинні спершу залучити потенційних клієнтів. Але давайте будемо чесними, відстежувати кожного потенційного клієнта самостійно приблизно так само ефективно, як фарбувати стіну зубною щіткою.
Є багато способів автоматичного захоплення потенційних клієнтів, які приходять до вас. Наприклад, ви можете налаштувати цільові сторінки та онлайн-форми, які можуть отримувати контактну інформацію та фільтрувати її у вашій базі даних. Ви також можете використовувати чат-ботів та інструменти обміну повідомленнями. Вони не тільки можуть взаємодіяти з потенційними клієнтами та збирати контактну інформацію, але й можуть перенаправляти до торгового представника.
Джерело: ConvertFlow
2. Підрахунок лідерів і визначення пріоритетів
Коли справа доходить до потенційних клієнтів, не всі однакові. Якість має значення над кількістю — ви можете мати 20 000 потенційних клієнтів, але якщо лише двоє справді серйозно інвестують у ваш продукт, інші 19 998 не матимуть значення.
Аналізуючи наміри користувачів, ви можете побачити, хто з найбільшою ймовірністю зробить покупку на основі поведінки клієнтів. Підрахунок потенційних клієнтів допоможе визначити цінні потенційні клієнти, щоб ваш відділ продажів знав, кому віддати перевагу. Насправді, за даними Aberdeen Research, компанії, які успішно впроваджують оцінку потенційних клієнтів, мають на 192% вищий середній рівень кваліфікації потенційних клієнтів, ніж їхні колеги .